Black Cab Pub & Restaurant / Szombathely

2015. február 18. 13:12 - TR8

Már be volt tervezve egy ideje, hogy ellátogatok a nemrég nyílt étterembe az oladi városrészben. Amit sikerült kideríteni, hogy a helyet Tátrai Balázs séf viszi, aki korábban a remek, kőszegi Taverna Flórián konyháján alkotott. Ezt ki kell próbálni, mivel a kőszegi étteremben volt szerencsém a környék talán legjobb ízeihez.

Igen, ott desszertet is ettem..

Végül egy baráti sörözés alkalmával sikerült eljutni a helyre, így a pub részén foglaltunk helyet.

cabkan.JPG

Az üzlet nagyon is tetszetős, stílusos, igazi pub feeling. Szombathely egyik legjobbja. Három tv, ami meccsnapon ajándék. És mivel épp ez volt az alkalom, a pub részre kértem a terítéket. Az étlap nagyon jó és fantáziadús. Sörökből elég szép a felhozatal, lehet válogatni. Megtaláljuk a megszokott darabokat, de akad pár ritkább import is. Főleg angol, ami nem az én világom, de majd teszünk egy próbát velük is. Én most csak egy főételt kértem.

Kacsamell/ rizottó/ zöld borsó/ portói redukció

cabkaja.JPG

Pontosan azt kaptam amire számítottam. Látványra megkapó, ízre szintén. A kacsamell bőre ropog, húsa puha, rózsaszínes. A rizottó ahogy kell szaftos, krémes. A portói redukcióval kiegészülve igazi élmény. Kitűnő minőség, a környéken párja nincs. Az étel mennyisége relatív, nekem nem volt rá panaszom. Amikor majd igazán igénylem, mindenképp kipróbálok egy három fogásos ebédet. Egyébként szezonális ételek, napi ajánlat, hétköznap három fogásos business lunch teszi teljessé a kínálatot. Hétköznap este 22-kor zárnak, de ha kicsit tovább maradsz nem csukják rád az ajtót.

Árazása mindent összevetve megfelelő. A fő étel ára 3490, egy korsó csapolt soproni 480Ft volt. Én személy szerint örülök, hiánypótló minőségi vendéglátás Szombathelyen. Jó volt, szép volt, jövünk még!

 

BLACK CAB PUB&RESTAURANT

web: www.blackcab.hu

Szombathely
Ernuszt Kelemen utca 4.
E-mail: info@blackcab.hu
Asztalfoglalás: +36/94-317-257

Nyitvatartás:
Vasárnap-hétfő: zárva
Keddtől csütörtökig 10:30-22:00
Péntek szombat 10:30-24:00
Meleg konyha minden nap 12:00-22:00-ig

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://videkimustra.blog.hu/api/trackback/id/tr417184865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása