Itt sütizz! CakeART / Szombathely

2015. február 22. 16:27 - TR8

Kézműves finomságok és csokoládé manufaktúra, röviden így lehetne jellemezni az édességház fő irányvonalát. Amik olyan minőségben vannak elkészítve, hogy legszívesebben mindet végig kóstolnánk, ott helyben. Az üzlet megjelenése fiatalos, modern, letisztult, összhangban van az itt helyben készült cukrászati termékekkel, melyek szintén az egyedi ízvilágot és megjelenést képviselik.

A CakeART munkáival először egy családi rendezvényen találkoztam. Nem vagyok nagy sütipárti, de a formák és az egyedi megjelenés győzött, jó pár termékük végigkóstoltam. Bejött. Itt már tudtam, hogy fel fogom keresni a helyet. A kertvárosban, az út mentén azonnal kiszúrtuk. 

image1_2.JPG

A hely tele volt, mikor beléptünk. Egy jól elkapott pillanatban sikerült üresen fotózni.image2_1.JPG

Kávék, csokoládék, long drinkek és persze kézműves desszertek, itt biztos találunk magunknak valamit. A kínálót átfutva én egy túró rudis és egy barackos-karamellás desszert mellett döntöttem, áfonyás limonádéval. Az ízek bejöttek, amit most nem elemeznék, meg kell kóstolni. Ami édes, az pont jól édes. A megkóstolt desszertek közül talán csak barátnőm túrótortája az, ami nem az én világom. Neki ízlett.

image5.JPG

Jól néz ki és még finom is.image4.JPG

Összességében nagyon jó és ötletes dolgokkal lehet itt találkozni. Kérésre szinte bármit elkészítenek. Az érdeklődök részt vehetnek különböző tanfolyamokon is, az üzlet szervezésében. Az árak nem vészesek, a sütemények átlag ára úgy kb. 400 forint. Érdemes ide kilátogatni egy könnyű desszertre, igazán egyedi élmény. 

Ezek után persze elvitelre is kértünk.

 

CakeART 

9700 Szombathely / Ifjúság u. 35.

+36 20 398 99 99

web: http://cakeart.webnode.hu/

Nyitvatartás: 

Hétfő: Zárva

Kedd-Vasárnap: 09:00-19:00

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://videkimustra.blog.hu/api/trackback/id/tr967196445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása