Vakvágányon: O'Connors Pub & Steakhouse

2015. március 31. 15:03 - TR8

Ismét Zalaegerszeg, jó idő, tavasz, kellemes séta, vacsora mi kell még? A késő délutáni napsütésben találtam ki, hogy vacsorázzunk este az O'connors pub és steakházban, a döntésben főleg a steak motivált, amit mindig ennék, de kevés helyen készítik igazán jól. Gondoltam egy magát steakháznak tituláló egységben nagyot nem csalódhatok.

Tévedtem.

Kora este, barátnőmmel érkeztünk. A hely első ránézésre tetszett, a helyiségbe belépve megállapítottam, hogy elég jól ráéreztek az ír kocsmahangulatra, ahol én is szívesen söröznék. Mi talán a  harmadik teremben foglaltunk helyet, ahol inkább az olcsó dekoráció és anyagok voltak a jellemzők, épp menüztetéshez volt terítve. image2_2.JPG

A felszolgálók figyelmesek voltak, Gyorsan megkaptuk a kért italokat és már néztük is az étlapot. A választék nagyon széles, a 14 oldalas ajánlóban, csak a steakek kb két oldal. Véleményem szerint feleslegesen nagy a választék. Én személy szerint jobban szeretem a szűk, idény jellegűen változó étlapot, mert az valahol azért kellő frissességet feltételez az alapanyagokat illetően. A bő választékot nyugodtan hagyják meg a csárdáknak. Barátnőm egy csirkés salátát, én pedig egy Ír steak-et kértem, közepesre sütve.

A rendelést következő 61! percről nem tudok érdemben beszámolni, ugyanis eddig tartott mire megérkeztek a kért ételek. Ez idő alatt egyszer kérdezték meg kérünk-e esetleg valamit. Én nem voltam éhes mikor megérkeztünk, de mire felszolgálták, már eléggé. És 61 perc után jött is a csalódás valami szenes odaégett "dolog" formájában:image6_1.JPG

Igen, ez a medium steak, itt. Teljes letargia....Közelebbről.:image1_1_1.JPG

Ilyet nem hogy a vendégnek, aki fizet ezért, és ugye belőle élek, de még otthon sem merném szervírozni. A felszolgáló, a hogy sikerült kérdésére miután megkapta a választ(nem, nem kértem mást), sajnálatát fejezte ki majd távozott. Én pedig nekiláttam már csak azért is, mert ezt így ilyen formában kihozták és épp ezért egy ilyen "remekmű" megérdemel egy posztot. Direkt vártam pár napot eme poszt írásával, ugyanis meg akartam nyugodni, de ez fájt. A bélszín vékony, ujjnyi vastag, külseje nem barnás ahogy kell, inkább szenes. A tejszínes, whisky-s, mustáros szósz sem csillapított ezen, ahogy a vajban párolt zöldborsó sem. De nézzük a steaket:image2_1_1.JPG

Ez egy olyan steak lett, amilyen, valahol nyers, valahol túlsült, de semmiképp sem jó. Habár csodálatos a vér és a szén kontrasztja, nem hiszem, hogy valaki egy ilyen steak után újra visszajön és rendel. És itt ejtenék meg pár szót barátnőm rendeléséről, amiben a hús hideg, az instant burgonya hálaisten még meleg volt. Itt egy kép róla:image4_2.JPG A szakács igazi konyha ördöge lehet. A következő képet a pub figyelmébe ajánlanám, így néz ki egy medium steak egy igazi steakházban, minőségi alapanyagból.

image4_1_1.JPG

Remélem mindenkinek feltűnő a két alkotás közti különbség a képeken. De én is állíthatom, hogy van, nem kicsi. Miután 61 percet vártunk az ételekre és teljes 5 percet vett igénybe a kóstolás/koncolás, rövid úton távoztunk.

És igen, a 66 percért még pénzt is kérnek. A két főételért négy üdítővel kb. 7000 forintot fizettem, ami a gasztrót illetően, egyik legrosszabb befektetésem volt. Amúgy az itallap elég tetszetős volt, kellemes whisky és sör választék. Ha nem ilyen tapasztalattal távozom biztosan visszatértem volna baráti körrel, de így teljesen kizárt. Ha valaki steaket szeretne enni, egyáltalán nem ajánlom, inkább akkor a Papa Joe Sopronban, vagy akár Szombathelyen a Wagner étterem. Köszönjük többet nem jövünk!

O’Connors Pub and Steakhouse

8900 Zalaegerszeg, Ola út 16.

Telefon: 92 / 33-21-21

E-mail: oconnorspub11@gmail.com

Nyitva tartás:

Hétfő-Péntek: 11.00-23.00

Szombat: 11.00-24.00

Vasárnap: 12.00-22.00

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://videkimustra.blog.hu/api/trackback/id/tr787323286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása