A legjobb hamburger nyomában: Facefood / Szombathely

2015. április 23. 18:01 - TR8

A tavasz ismét hozott egy új éttermet Szombathelynek. A nem rég nyílt Szent Márton utcai amerikai bisztróban, a Facefoodban jártunk, ahol a burgerekre voltunk kíváncsiak. 

A front könnyen észrevehető ha az ember mellette kocsikázik, ám amíg nem találkoztam velük facebookon, nem volt világos mi a az étterem profilja. Na de ez is kiderült, van hamburger, menni kell. Egy laza hétvégi kirándulás után ugrottunk be egy burger menüre. Belépve már rögtön meggyőzött a hangulata, gondoltam végre megtaláltam az igazi burgerest, jó hely, jó kaja. Pedig még nem is rendeltem.fullsizerender_2j.jpg

Az amerikai életérzés Szombathelyen.

fullsizerender_4_1.jpg

A hely majdnem tele volt. Amikor leültünk, már ott is termett a rendkívül barátságos személyzetből valaki felvenni a rendelésünk. Ekkor tudtuk meg, hogy a burgerre egy órát kell várni. Semmi gond, ezért jöttünk, megvárjuk. Közben érdeklődtem a buci felől, kiderült helyben sütik és semmi mirelit. Ígéretes hozzáállás, fejemben már lila köd. A burgerkínálat tíz "gyáriból" áll, és ha szeretsz legózni válogathatsz magadnak a feltétekből. Kíváncsi voltam mennyire jól működnek az alap variációk, így egy Pumpkinhead burgert(tökmag, mangó, mustár, füstölt sajt, jalapeno) választottam menüben. Barátnőm egy classic sajtburgert rendelt.

Nem voltunk éhesek, szinte röpült az idő abban a negyvenöt percben amíg elénk kerültek a burgerek. Na de megérte? A válasz egyértelműen, nem.fullsizerender_5_1.jpg

A pumpkinhead burger menüben. Hasábburi körettel érkezik, kis adag facefood szósz, pirított hagyma, sült kukorica és fél liter Pepsi. A szósz nagyon nem jött át, valami elcseszett provance-i hagymás mártásra emlékeztetett, de ezt majd mindenki eldönti magának.fullsizerender_7_1.jpg

A lényeg, vagyis a burger nem nézett ki rosszul. Ami viszont probléma, az a buci. Lehet, hogy helyben készült, de állagát tekintve elég régen, semmi íze. Két tenyerem között el tudtam volna morzsolni az egészet. Így nekem nem extra a helyben sütött pékárú.fullsizerender_9.jpg

A buciban a szószon feküdtek a jalapeno paprikák, némi vitamin, úgy mint a jégsaláta, lila hagyma, némi mustár, pár szem tökmag. A húspogácsa a laposabb fajta, elvileg 130 grammos. Ami nekem és barátnőmnek is túl volt sütve, semmi íz, semmi szaft (ez az egész burgerre jellemző volt). A kompozíción a húspogácsára olvasztott sajt és a bacon se tudott segíteni. Nagy elvárásokkal érkeztünk, csalódottan távoztunk.

Mindezért 4500 forintot fizettem. Árak tekintetében a burgereknél 2890 forint a plafon, de ott már a húspogácsa 390 grammos kiszerelésben érkezik. Véleményem szerint a hangulat jó, a burgereken még van mit finomítani. Pár hét, talán hónap múlva majd megírjuk van-e változás pozitív irányba. Addig az igények majd úgy is eldöntik indokolt-e. Kipróbálni mindenképp érdemes, a kínálat része még a pizza, steakek, további amcsi ételek és desszertek, amiket még nem volt módunk kipróbálni.

American Facefood Bar

Cím: 9700 Szombathely,Szent Márton utca 16.

Mobil: 0670 513 5373

 

Nyitva tartás:

Hétfő - Csütörtök: 11.00 - 22.00

Péntek - Szombat: 11.00-01.00

Vasárnap: 12.00 - 22.00

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://videkimustra.blog.hu/api/trackback/id/tr117390142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása