Steaket ebédre: Café Móló / Szombathely

2015. április 30. 18:45 - TR8

A gondolat már ébredés óta a fejemben volt. Dél körül el is kezdtem gyorsan böngészni, hol legyen a mai próba steak fronton, a múltkori, balul elsült kitérőnk(itt) után. Az éttermeket kilistázva megakadt a szemem a Café Móló-n. Régen jártam itt, emlékeim szépek a helyről. Azért reméltem, hogy ezeket nem csak az eltelt idő szépítette meg. A kérdés eldőlt, pár kör futás után kocsiba be és már úton is voltam a kiszemelt helyre. Barátnőmmel az oldalamon, nem sokkal később már meg is érkeztünk, még időben egy elkésett ebédhez.fullsizerender_2_2.jpg

fullsizerender_1_2.jpg

Így kora délután már nem sokan voltak. A menühöz már késő, a vacsorához még korán volt. A helyre belépve egyértelmű, hogy a színvonal adott. Az igényesség mediterrán jelleggel párosulva tetszetős belsőt alkot. Amint leültünk már kezünkben is volt az étlap, hamar megérkeztek a rendelt italok is. Az étlap itt is elég széles, hét + két oldal pizzaválaszték. Célirányosan, hamar átfutottam és fejben már össze állt egy "könnyű" ebéd. Egy 250 grammos bélszín steak, zöldborsmártás és házi fűszeres burgonya volt az, amire ott abban a pillanatban vágytam. Így utólag azt kell, hogy mondjam egyáltalán nem bántam meg rendelésem. Barátnőm, lévén, hogy nem volt éppen éhes, egy sokmagos csirkesalátára tette le a voksát.

Amíg vártunk, étvágygerjesztőnek elkortyoltam egy pohár Jamesont. A rendeléstől az asztalra kerülésig nem telt el sok idő, tekintve, hogy egyikünk étele se kifejezettem időigényes darab. Úgy negyed óra múltán már az asztalunkon szemeztem örök kedvencemmel.fullsizerender_3_2.jpg

A steak egy toaston érkezett. Átmérőre tisztességes darab. Kérge, állaga több mint jól sikerült. Hiába, az alapanyag ennél az ételnél a legfontosabb. A zöldborsmártás eltért attól amit megszoktam, de határozottan finom, a burgonya úgy szintén.fullsizerender_4_2.jpg

A medium itt valóban medium. Kellően szaftos jól sikerült darab. Ízlett. Egy külön tálcán érkezett még mellé pár öntet, mustár, worchester szósz és ketchup?!. Hallottam már ketchupos sztorit, ami számomra elég furcsa és értékelhetetlen, de hát kinek a pap.. 

Miután üres lett a tányér és mert tudtam, hogy van sajttorta, nem bírtam megállni, hogy ne rendeljek. Gondoltam ezzel zárom a szinte tökéletes ebédet.fullsizerender_5_2.jpg

Íme a sajttorta karamellhabbal, narancslekvárral megbolondítva. Szép szép, de bennem ez így egy kicsit "too much" érzést keltett. Amit kóstolása után is fenntartok. Ezek az ízek együtt nálam fel sem merülnének egy sajttortánál. Az egész kompozícióban pont a sajtkrém maradt semleges. Persze lehet az én bűnöm, de nálam áfonyával semmi karamellel, na úgy az örök kedvenc.

Ettől eltekintve egy nagyon jó steaket ettem, aminél csak direkt erre született helyeken ettem jobbat. Steak fronton bátran ajánlom, a környéken csak kevés étteremben kapunk hasonló minőséget. Tehát maximálisan megérte ide jönnünk. Árazását tekintve, 2 főre kb. 11 ezer forintot fizettünk. Ez a rendelt ételekhez, italokhoz mérten abszolút megfelelő. A menüsort elnézve a jövőben még biztosan visszatérünk ide.

MÓLÓ RESTAURANT & CAFÉ

Telefon:+36-94/509-200
E-mail: info@molorestaurant.hu
9700, Szombathely Rákóczi Ferenc u. 1.

NYITVATARTÁS

Hétfő-Péntek: 10:00 - 24:00

Szombat: 10:00 - 01:00

Vasárnap: 11:00 - 24:00

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://videkimustra.blog.hu/api/trackback/id/tr927413300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása