Mindenből a legjobbat?! Zalaco Bisztró / Zalaegerszeg

2015. október 14. 21:54 - TR8

Ha reggeliznénk, eleve nem sok helyből válogathatunk a környéken. Következő alanyunk sem tipikus reggeliző, de a bisztrókaják azért jobb ívet adnak a reggelnek mint az utca túl oldalán felszolgált műanyag. Régebben, úgy fél éve már jártam a helyen, akkor nem győzött meg, most gondoltam itt az idő, nézzük mi változott. Hű társammal(barátnőmmel) és korgó gyomorral érkeztünk.img_3375.JPG

És az elmaradhatatlan reggeli tea, cuki bögrében:

img_3380.JPG

Belépve a belső tér hangulatos, minőségi anyagokkal vesz le a lábunkról. Tetszett. Mivel egyedüli vendégek voltunk fél 10 körül(ez az ott eltöltött óra alatt sem változott), így gyors és figyelmes kiszolgálásban volt részünk. Amerikai hetek alatt érkeztünk így az állandó mellé kaptunk egy ilyen étlapot is. Ezen rögtön az első tétel megtetszett. Imádom a szendvicseket így egy Philly's szendvicset választottam, barátnőm hagyta magát befolyásolni, ezért egy gorgonzolás piadina mellett döntött(Ha nincs Philly, valószínűleg én is ezt választom). Az ezt követő negyed órában megvolt a torta vizit, és persze reméltük a legjobbakat.img_3373.JPG

Desszertezni nem szokásom, de volt sajttorta... A sajttorta az mindig játszik.

Na de itt a lényeg, negyed óra várakozás után már kaptuk is amit kértünk. Íme a Philly's szendvics Zalaco módra.img_3382.JPG

Ami nekem elsőre feltűnt, hogy hol a sajt. Ettem már jobb,rosszabb változatait ennek a csodának, de a sajt valahogy azért mindig ott volt, bármilyen formában is, de ott volt! Már majdnem feladtam, de végül ráleltem. Mentségemre legyen mondva a hagymadarabkák árnyékában meghúzódva elég nehéz volt kiszúrni. A provolne sajt finom darab, de így ebben a formában elveszett a szendvicsben. Talán sajtszószként jobban muzsikálna. A lényeg, én a Philly-t (nagyon) sajtosan szeretem, hisz a Philly 100/100 helyen olyan, tudod mit kapsz. A baguette elment. A mellé tálalt BBQ, alap bolti, de most nagyon is kellett, hogy valami ízt legalább kölcsönözzön az ételnek. A hátszín egész jó volt, arra nem volt panasz. Konklúzió: Ettem már jobb Philly-t, de rosszabb szendvicset is. Barátnőm piadinájával nem volt gond(ha volt is elhallgatta).

Na de, a desszert. Az a bizonyos citromos, fehércsokis sajttorta. img_3384.JPG

A torta ízre vaníliás krémtúróra, állagra pudingra emlékeztetett. De korántsem volt rossz, sőt finom. De azért nem lesz a kedvencem.

Mindezért kb. 4500 forintot fizettünk. Összességében, véleményem szerint a Zalaco Bisztró nem egy rossz hely, de "a mindenből a legjobbat!" inkább hangulatkeltés, mint valóság. Igazából attól elég messze van, viszont megfelelő alternatíva hiánya miatt, szép jövője lehet a zalaegerszegi mindennapokban. 

 

Zalaco Bisztró

Zalaegerszeg, Kazinczy tér. 1.

Nyitva tartás:

Hétfő - Csütörtök: 09:00 - 23:00

Péntek - Szombat: 09:00 - 24:00

Vasárnap: ZÁRVA

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://videkimustra.blog.hu/api/trackback/id/tr777961822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása